Text 6

Tiderna jag saknar

Vers 1
Det var den 9e juli året nollfem som du satte en pil i mitt hjärta och vi två blev en
och sen den dagen längtade jag aldrig hem
för det var med dig baby som jag kände mig hemma
kärleken som jag kände för dig då kunde aldrig översvämma
men när du lämnade mig översvämmades hela min säng av tårar
ja, nu visste jag att kärleken inte var god, utan den bara sårar
visst gör kärleken en helt galen, ja den förvandlar oss alla till dårar
åren och tider med dig är något som jag saknar
ja såren dom svider när du inte är där när jag vaknar
då det var vi, ja det var då om varje natt jag dig drömde
ja drömmen handlade om flickan som jag aldrig glömde
och jag kan göra det än idag, om dig drömma
som jag sa, det var dig jag svor på att aldrig glömma 

Vers 2
Att jag trodde på dig när du sa att vi alltid skulle vara ett kärlekslag
men du utnyttja att det var för dig som jag var svag
och den 5 oktober tog du ut pilen ur mitt hjärta
blodet började rinna och allt jag kände var smärta
3 dagar senare hade du en annan kille
att vara din enda, ja det var allt jag ville
när man läser detta så behöver man inte vara ett snille
för att fatta att tårarna dom rann ner för min kind
och sen flög dom bort lika snabbt i en vind
som tog dom ner till havets botten
du som tog mig upp till livets toppen
dig som jag en gång i var kär
du är inte längre här
men jag lovade dig att alltid finnas där
och det löftet håller jag än idag kvar
ja tack gumman för alla dar

 


Kommentarer
Postat av: j

<3

2009-12-23 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0