Text 7

Vila i frid pappa

Vers 1.


Denna text går ut till min far som vilar i frid 
nej, han var ingen soldat i sina levande dar som dog i någon strid
men han kommer alltid vara min hjälte,
inte bara för mig utan för alla medmänniskor som han också hjälpte
tillsammans vi fick inte många år, så nu sitter jag här och fäller tår efter tår.
stödet från mamma har gjort så att min uppväxt inte varit så svår.
du har funnits där mamma, trots att han lämna oss när jag bara var tre år.
11 maj var dagen som du lämnade oss alla
ärligt talat nu, jag vet inte hur länge jag till ska palla
när jag berättade vad som hänt trodde folk inte du kunde simma
men i vers två ska jag berätta så att ni kommer förstå


Vers 2.

För er alla som vill veta är grejen den att pappa han fick kramp,
ja rakt ner mot botten han sjönk som en vattenfylld svamp
jag är stolt över att sitta här idag och veta att jag kommer från din sats,
jag vill tacka dig för de åren vi fick och jag hoppas att du har det bra uppe i Guds palats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0