Text 1.

Dina Andetag

Vers 1.

Jag menar baby du är tjejen som jag drömmer om

de finns vissa saker som jag gömmer som

hur jag verkligen älskar dig, avgudar dig

hur jag verkligen hoppas att det en dag

blir du och jag, att vi två blir ett

för då skulle allt kännas så rätt

med dig vid min sida skulle allt bli så lätt

jag skulle sväva på moln med min prinsessa

ja på dom behöver vi aldrig stressa

jag vill alltid ha dig i min borg

lämnar du den kommer tårar i en stor sorg

ja dom kommer spruta och rinna

jag vet inte vad jag ska göra om du skulle försvinna

Vart har du varit alla dessa åren

ja vart har du varit när jag behövt plåster på såren

men nu är du här så nu ska jag njuta av studen

ja du tog upp mig från grunden

och tog mig till toppen av livet

du tog tillbaka hoppen om att ta klivet

in i framtiden med dig hand i hand

Ja att få ta dig min prinsessa till paradisetsland

är något jag alltid har velat göra

att ligga där och på dina andetag höra

och nu ska jag ta tag i varje dag som om det vore min sista

för utan dina andetag så hade jag legat där i min kista

 

Vers 2.

Något jag aldrig glömmer är ditt hår

Jag drömmer om dig varje dag som om det vore igår

som jag träffa dig, som jag kände dina andetag

varje gång jag kysser dig blir jag helt knäsvag

och när jag ser dig så lyser du upp hela min dag

när jag möter dig och ser hur du ler

då jag stänger ute omvärlden och du är den enda som jag ser

och när vi håller om varandra vill jag bara ha mer och mer

jag kommer aldrig mer titta mot botten ner

för du tar mig upp mot himlen där du kommer ifrån

ja baby min ängel, högt upp från ovan

Gud han gav mig gåvan

som får mig att i livet kämpa på

gåvan som får mig att inte i livet dåligt må

jag älskar dig baby så

nu ska jag berätta att dina andetag är mina

och när jag tittar in i dina ögon så ser jag det fina

med livet och det är

när man precis har gått och blivit kär

då det pirrar i magen

och man längtar till dagen

då man får se tjejen som ger än kärlek

hon som aldrig ger något svek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0