Text 2.

Känslorna har hittat ut

Vers 1.
Eftersom jag inte kan visa hur jag känner
trots att vi länge nu har varit vänner
så greppar jag nu pennan och skriver att jag har känslor för dig
som inte hur jag än gör kan beskriva
mitt hjärta, ja de thar jag bara lust att ur riva
och ge det i din hand för du sätter det i brand
Jag är hos dig så länge som du håller det kvar
Berätta vad du känner för mig, snälla ge mig ett svar
Du känner kanske inte som jag, men jag kan bara hoppas, hoppas på det bästa
Nej jag ska inte ens tänka på det värsta
vilket är att du går till någon annan
då kommer det kännas som ett skott i pannan

Vers 2.

Så når skottet min panna vill jag bara berätta, och lätta på min hjärta
och säga att mina känslor för dig är verkligen äkta
att du finns långt in i mitt hjärta, även fast ibland jag känner smärta
så innan allt sakta försvinner
och nu när tårarna rinner
hinner jag med denna text säga att jag älskar dig
alla känslor som fanns där men som försvunnit
nånstans där mina tårar runnit
Blodet från mitt hjärta som jag rivit ut för dig har sakta slutat rinna
och dunkarna slutar slå, ja dom börjar sakta försvinna
mina känslor har nu hittat sin väg ut
och känslorna som en gång börja brinna har nått sitt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0