Texten är skriven 18 mars 2010

Saknaden är evig

Vers 1

Det kom en dag då jag trodde att mina läppar aldrig skulle le igen/
Ja, det var dagen då jag aldrig mer skulle få se min bästa vän/
10 maj året 96 störta mitt liv hela vägen ifrån toppen/
när jag fick veta att dykarna hade hittat dig på havets botten/
Men alla vet ju att Gud ger, och Gud tar/
trots att du inte lämnade några minnen kvar/
kommer jag alltid komma ihåg dig som världens bästa far/
sen kom tonåren då fatta jag på riktigt att du inte skulle finnas där när jag blev stor/
Ja pappa, du lämnade efter dig mig och min bror/


Vers 2

Idag har det gått 14 år sen som jag förstod/
att jag aldrig kommer få se dig igen/
Ja, 14 år har gått och ännu har jag inte samlat mod/
till att besöka dig min vän/
men dagen kommer, jag lovar då jag står vid din grav/
men grejen är den, att jag inte vill visa mig svag/
och pappa du ska vet att jag tänker på dig hela tiden, varje dag/
för dig slår alla mina hjärtslag/
Pappa ja vi ses när jag har gjort mitt här på jorden/
jag hoppas att du ser ner på mig när jag skriver alla dessa orden/

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va fin.....

2010-04-17 @ 15:13:20
Postat av: anniiss

fy fan van fint robin!

2010-09-12 @ 12:25:29
URL: http://anniissoul.blogg.se/
Postat av: beah

Asfint! Bara o kämpa.. Gud tar dom finaste från jorden!

2010-10-14 @ 20:50:43
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0